hey

Det var några dagar sen .. Fick sluta tidigare idag för att jag skulle till tandläkaren fick även två nya tider i januari då dom sätter på räls uppe å nere.. Så jag kommer ju bli så snygg sen med massa skrot i munnen..
Pluggar lite svenska och tittar på lite serier samtidigt :P Imorrn är det en het vanlig skoladag men när jag kommer hem beger jag mig till bion för att se Breaking Dawn med en utav mina bästa kompisar elin :D Ja ska även se den filmen på fredag i norrköping med tjejerna i klassen. Har även ett svenska prov på fredag som handlar om antiken så vi får se hur det går..
Ja nu ska jag ut med min bäbis en snabbis sen ska jag leva mig in i serierna och pluggandet, och min tandvärk som jag får på köpet utav tandställningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0