Live is life !

Guuud vad dålig man är på att uppdatera men det är så fint väder ute så man orkar inte sitta inne eller ute med datorn ;) fast det är ju vad jag gör nu trots det fina vädret :) Men iaf nu är man tillbaka iskolan från praktikenså nu är det massor med plugg tills sommarn... Det är därför jag sitter med datorn måste ha lite mer fakta om flodhästen hittar inte ursprungsarten det står bara att dem är släkt med svindjuren och valen som typ härstamma från någon fyrbent vattendjur !?
Ne men nog om det, idag har jag vart å ätit med mamma å pappa på barken sen var vi på djurmagazinet å köpte lite till lindsy :) Så nu lär hon bli nöjd iaf !
Sen har jag också vart ute på en riktigt skön promenad med henne, å så träffa jag mormor för hon kom över och prata lite grann. Ska kanske ut å springa lite senare ikväll fick en sådan motivation för det men har ju som sagt ite sprungit på år typ ;) Ska även boka tåg å vandrarhem ikväll, för jag å några klasskompisar ska åka till götebog i sommar så vi ska boka det ikväll så får vi lite billigare;) Ja det är vad som händer idag!
Imorrn bär det av till Kalskoga för då åker pappa, jag och Lindsy dit på valpträff + att vi får någon utbildning/kurs utav kennelägaren! Det ska bli skoj men får tyvärr ta med mig mina läxo så ska äkna matte och fysik, men ska göra lite matte ikväll också, sen ska jag nog läsa faktan på flodhästen å försöka skriva vad jag ska säga så jag kan fixa med powerPointen i veckan :D Men ne nu måste jag sluta men ni får ha en riktigt härlig helg och njut utav den för det kommer jag att göra !!! :D
Ni får en gammal bild på henne för har inte hunnit att lägga in några nya ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0