I'm so happy

tjeeeeena på er!
Måste bara säga att det är så skönt med helg!!!
Hade redovisning på flodhästen idag och det gick asbra fick MVG, allt var tydligen perfekt enligt Mats :D
Sen fikc vi reda på hur det hade gåt i nationella i matte A å jag blev förvånad när jag såg vadv jag hade fått jag fick VG å jag har aldrig fått det på ett matte prov förut!! Så jag är så j*vla glad och stolt över mig själv!! Jag kanske får det i slutbetyg nu man vet ju aldrig så jag hoppas ! :D
imorrn blir det att åka på valpkurs å sen resten utav helgen blir att plugga fysik har ju prov på onsdag å fattar inte så mycket så får göra det bästa utav situationen :d nehe nu ska jag titta på en film och slappa lite:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0