Bright star

hejasn på er har precis kommit hem fån valpkursen :D gick otroligt bra :D Ja å vad ska jag göra nurå, jo jag ska plugga fysik,gå ut med lindsy senare skicka lite bilder på lindsy till kenneln. Sen kanske jag städar å kanske ser någon film/serie ! Hehe, kan ju inte plugga hela dagen men ska iaf försöka plugga några timmar idag och imorrn så man är red inför proven på onsdag ska ju göra 2 st , men det går nog bra :D
Förresten så kan jag berätta något som inte alls har med detta att göra men jag har fastnat för en ny skådespelare som jag såg i filme Bright star! Han heter Benjamin John Whishaw men kallas då för Ben :D fastna lite för honom men ingen slår Johnny depp än! ;)
Nehe nu ska jag plugga hårt så att jag är lite duktig så önska mig lycka till ;)



Ben Whishaw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0