The girls !

Då har hela helgen gått snart då och jag har haft super kul med tjejerna !!! Trots att det har regnat lite då och då så har det inte gjort helgen tråkig utan tvärtom x)
Eftersom vi var 6 st så sov i tält ute på tomten skit kul, men man sov ju inte så mkt jag och emelie sov i ett och elin, mimmi, emelie s och evelina sov i ett det var ett 5 manna tält men vi lyckades klämma in en iaf x)
ja vad har vi gjot då jo vi har sett på film vi har då sett prinsessan och groda, Trassel, High school musical och skönheten och odjuret under dom här dagarna. Vi har också sjungit singstar och haft några musiktävlingar! Igår så cykla vi unt i katrineholm och så visade jag och emelie ötskötarna K-holm även om det inte är så mycket att se x ).
Vi grillade i fredags å skulle gjort det igår med men vi åkte till barken i stället och käka, mycket bättre just ja vi spela även kort, vi gjorde rätt mycket fast det var samma saker, en sak vet jag iaf att det var j*vligt kul iaf och det måste göras om som tur är kommer vi att ses allihopa igen den 30 juli då vi åker till göteborg!!! :D
Här kommer några bilder från helgen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0