Sommar

tja på er! sommarlovet har ju börjat nu och jag har börjat sommarjobba, dem första 2 dagarna har varit hel okej:P vi har mest lyssnat, diskuterat och gjot övningar typ :P Sen i eftermiddags åkte vi runt och satte upp reklam för våran idrottskola som vi har sista veckan på sommarjobbet!:D
sen när jag hade slutat åkte jag ner på stan och täffade elin, det var ett tag sen vi satt å fika! Sen tog jag bussen hem och sen har jag inte gjort så mycket är så himla trött... men aja det är ju ändå sommarlov och trots att jag jobbar så är det ju inga prov/läxor som behöver göras :P
ne nu ska jag kolla lite på tv kolla nyss på Kung Fu Panda  skit bra var den sluta nästan som att det skulle komma en till men det vet man ju aldrig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0