Lovley day

tjenare på er ! måste bara säga att deet är så härligt i det här fina sommarv ädret även om det är lite varmt x)
Igår så tjäna jag lite pengar klippte gräset hos mormor sen gick jag en promenad med klara det var ett tag sen vi sågs så det var kul att få träffa henne igen ;)
idag ha jag mest slappat eller fick gå upp tidigt för att skjutsa jessica eftersom våran bil har gått sönde så vi ska toligtvis skaffa en ny nä den här är lagad !:P
Sen nu på kvällen var vi hos mormor å grilla :) prata lite om allt möjligt ska kanske åka med mormor till Mallorca i sommar så vi ska boka resa :D det ska bli skoj hoppas det blir av bara :) vi får se hur det blir :P nehe nu ska jag softa lite ska snart ner till första våningen å kolla på film med pappa ;) vi har en filmkväll men nu är det jag som har valt film:P men pappa lär väl somna ändå:P han gör det alltid när vi tittar x) haha
detta är filmen vi ska se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0