Ledig!!!

hejsan på er! det är så skönt med lite ledighet nu :P hade fysikprov igår då och det gick väl bra natar jag eller jag hoppas det !
Idag så åkte mamma,pappa och mormor i väg fö det var mormor present när hon fyllde, dem skulle på en liten utflykt vet inte vart dem skulle men jag å jessica stanna iaf hemma med lindsy:)
För enstund sen åkte vi till coop å köpte lite godis, så nu känner jag mig lite tjock men får väl täna lite sen :D
Ja nu sitte jag helt ensam i huset för jessica gick ut med lindsy för att täffa några andra hunda hon brukar leka med!:) så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på om jag ska göra läxor eller något annat, kan ju inte bara sitta å glo! x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0