Jobb

hejsan på er nu börjar det närma sig slutet på denna jobbvecka har haft underbara dagar än sålänge igår och i måndags hade vi plattformen , en grundutbildning för ledare :P var roligt och intressant att få veta saker man inte visste :P
Idag lyssna vi på en som prata om våld och droger och sen blev det tennis på eftermiddagen :P super kul :D Nästa vecka börjar ju våran sommaridrottskola för 8-12 åringar. så i morrn ska vi förbreda lite och på eftermiddagen fridrott;)
Nehe vad har jag gjort sen jag kom hem jo inget alls förrutom städat hos kaninerna och tagit det lugn, imorrn blir det att städa mitt rum och fixa å dona lite måste även handla lite mat tills midsommar ;) För då kommer tjejerna hit :D Och dom stannar tills  söndag så det ska bli kul ska hämta upp dom kl 13.00 på station! Det var ju 2 veckor sen sist vi sågs så vi har nog lite att prata om haha x )
Ha en bra onsdagskväll hörrni för det ska jag ha !
En gammal bild på lindsy hon är så liten där! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0