fixa och dona

Nu är jag ledig i tre hela dagaaaar! :D och under dem tre härliga dagarna kommer mina häliga tjejer hit :D
men iaf efte att jag slutade idag så handla vi mat men jag kunde verkligen inte vara inne på maxi för jag klarar inte av folkmassor i mataffärer :P Men iaf sen när vi skulle hämta jessica så mmärkte vi att bilen har gått sönder igen.... :/ Icke bra det...
Så jag fick skjutsa jessica till stallet för hon skulle säga hejdå till vissa hästar eftersom dom gå på bete nu. Sen har jag städat mitt rum nurå å fixat och donat :P hehe, å nyss baka jag 2 kakor :) så väntar påå att dem ska bli klara :) det är mycket jag gör i morrn blir det också mycket men det viktigaste är att hämta upp mina vänner på station i morrn det blir ju illa annars ;D
nehe nu ska jag fortsätta att fixa!
Imorrn få man äta dessa :D mina favoriter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0