......

Tjaa på er har jobbat en vecka nu och haft en dags ledig idag då nu när det är helg. idag har jag delat ut reklam med emma å erika :) sen har jag klippt gräset hos mormor och fick lite pengar :P sen har jag mest softat lite:P får se vad jag hittar på här näst ska beställa bikini å en långklänning sen tror jag så jag har till kreta :P
Känner att mna måste träna upp sig lite tills dess man äter ju alltid så annorlunda utomlands å går upp, så jag får träna tills dess så jag inte känner mig tjock x)
tänkte först titta på lite film nu men jag vet inte kanske helt enkelt spelar lite sims för har kommit en simsfas då jag spelar ganska mkt sims så det gör inget om det blir dåligt väder för då har jag inte dåligt samvete fast det gör inget om det regnar nästa vecka eftersom jag sommarjobbar men inte sista veckan på sommarjobbet för då ska vi vara ute:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0