torsdag

hejsan på er, idag har jag ätit på stan med mormor,mamma och moster :) det var riktigt roligt vi hade väldigt roliga samtalsämnen måste jaqg säga but that's a secret ;)
När jag kom hem sen busa jag lite med lindsy och sola lite sen, men kunde inte sola så länge för lindsy nöjde sig inte med att jag tog det lugnt uutan börja busa med mig x) haha
Sen har jag vat nere på stan igen å handla ett par sandaler dem var billiga och jag behövde ett par för jag har bara skor som snart inte går att gå i för att dom är så utslitna ;) men nu kan jag ju köpa mer skor eftersom dom här var billiga :)
Resten av kvällen lyssna jag på musik med mamma å pappa och planera lite vad man kan ha för lekar på deras kräftskiva som inte är förs i slutet av sommarlovet x)
Imorrn blir det nog att träffa emelie när hon har slutat jobbet vid 16 så jag har hela dagen på mig att hitta på något annat skoj tills dess ;)
Snyggingen emelie :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0