SVEN !?

Måste då säga att jag hade det jätte bra på liseberg igår med tjejerna :D Haha, det roliga var att jag inte sov något alls natten till igår så jag var skapligt trött och flumig ;) haha..
Men kul var det och jag å emelie är ett jätte bra team om man ska spela, för hon vann 2 gånge då jag sa vart hon skulle stå och vilken hon skulle ta :D
Men nog om det idag så klippte jag gräsmattan hos mormor så tjäna lite pengar :D sen nu senare på kvällen så gick  jag en promenad med emma :D Haha har aldrig haft det så roligt på länge, helt plötsligt börja jag garva åt allt och särskilt nä emma sa Sven, och en stolpe med ljus pch massor med saker men mest när hon sa Sven ;) haha, men det fick mig att tänka på att jag verkligen saknar min emma, jag träffar inte henne lika ofta som förr, det är lite synd hon är  en utav mina bästa vänner och hon känner mig väldigt väl och jag kommer alltid att vara där för henne, saknar mitt inneboende ;) men men man kan inte få som man vill, men en sak vet jag att jag komme aldrig förlora henne även om jag kan tycka att hon är lite för bra för att vara vän med mig ;)<3
Det måste vara något fel med mig för när jag kom hem sedan börja jag skratta åt en en film mina föräldrar såg precis när det kom en del när dom sköt ner och döda massa folk ! :P
Nehe nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra om jag ska sova för det behöver jag eftersom jag måste komma ikapp den där natten :Peller för att jag skrattar åt allt jag sitter fortfarande och skrattar när jag tänker eller ser det framför mig när emma säger sven x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0