somebody like you

tjenare på er, kan bara säga att elin å jag hade det toppen i måndagskväll, vi måste ses så mkt som möjligt för hon åker till USA den 17 och kommer hem den 1 men då dagen efter åker jag till kreta .. Men jag ska fixa en överraskning i Kreta till henne som hon får när jag kommer hem , nu blir det ingen överraskning för jag antar att du läser detta elin men ändå;)
igår så tog jag det lugnt och spela lite sims och var hos mormor ;) och idag så gick jag upp tidigt för jag skulle till tandläkaren och laga en lagning i tanden, men fick även dra ut en tand :P nu har jag bara 3 kvar att dra ut till tandställningen.. Ska dit nästa vecka å veckan efter och v 33 så drar jag ut den 4:e sen är jag klar men det känns lite konstigt känner mig som en luffare eller något för att jag har en glugg x)
Klippte mig även idag och slingra i min utväxt det blev riktigt bra men dyrt var det.. Blev klippt och slingrad utav en paktikant så det tog typ 3 och en halv timme, det brukar ta lång tid men inte så länge... Men hon var noggrann så det blev ju bra !
Imorrn blir det att åka ner på stan å äta mat med mamma, mormor, moster kan ju hända att det blir någon mer men det är dem jag vet som dyker upp x)
Jaha ne nu ska jag ta det lugnt har lite verk nu när iprenen har släppt så ska titta på film , men vet inte vilken!?;)
vet att jag ser muppig ut på bilden men så här blev mitt hår iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0