salut

nu har det då gått 3 veckor utav sommarlovet, och jag har nu jobbat mina tre veckor på sörmlandsidrotten och har nu många veckor att se fram emot ;)
idag åkte min syster till nybugget på ridläger och kommer inte hem förs på lördag, det är riktigt sköbt å både mamma å pappa jobbar så det är bara lindsy, kaninerna och jag hemma om dagarna;)
jaha vad ska göra nu under min ledighet då, jag har inte mycket planerat men det kommer det jag vet är att jag ska träffa elin imorrn :D och att jag ska till göteborg med tjejerna den 30/7 och att jag åker till kreta den 2/8 och sen att vi ska ha en Thelin,Staaf och Ronvall middag den 12/8 då vi ungar lagar maten och vi har kommit på väldens bästa tema säger jag bara X)
det kommer såklat hända mer saker än detta men det få vi ta då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0