Härligt

idag har det varit en suverän dag, har sagt hejdå till elin via sms .. :( kommer att sakna henne !! Men iaf idag åkte vi till arkesund och bada! Lindsy bada som bara den hon blev helt tokig hon sprang hela tiden :P Men oligt var det att se henne bada å vara så glad, jag fota mest omkring i området! Vi har varit där många gånger förut men premiär för lindsy :D
Sen åkte vi runt lite i skärgården och titta omkring och avsluta med glass :D
Det var väl det som hände idag, imorrn blir det att träffa efterlängtade klara som jag inte sett på år å dar, ska även dra ut en tand till kl 10 i morrn bitti men efter den så är det bara en kvar men den drar jag ut om några veckor för dom har semster och sen åker ju jag till kreta x)
Aja ne nu ska jag kolla på tv lite grann och slappa är jätte trött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0