En vanlig söndag

idag har jag då inte gjot mycket , det blev ingen direkt utflykt men det gjorde inget antar jag för det börja ju regna idag lite då och då!:P
Men iaf jag har städat kaninburarna och varrt duktig måste jag säga , har även hunnit övningköra och gått ut på en lite pormenad med Lindsy:D
Sen har jag även kollat på Harry Potter och dödsrelikerna del 1 med mamma för hon hade inte sett den än ;) man laddar ju upp nu tills sista som jag ska se på onsdag med elin :D
Ska även försöka klämma in massa annat som ska ske i veckan ;) men det slutar väl med att jag bara ligger hemma och sover... x)
Haha ne nu ska jag vara lite social med mamma och syster ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0