GLAAAD TJEJ !

HEEEEEJSAAAAN!!
Har inte hunnit med att bloggat på sistone :P Men veckorna går otroligt snabbt:P Har fått reda på att jag fick VG+ på miljörapporten för att jag glömde skriva om en sak men han älska tydligen mina åsikter om miljön och så :) det är alltid något! Sen fick jag reda på att jag fick MVG på djurvårdsprovet eller vad man nu ska kalla ämnet det ingår i NAM-kursen:P
Har pluggat varje dag nu hade prov  i energi idag hade redovisning i tisdags gick också skit bra;) har hunnit med att titta på tv också, jag är helt otrolig även om jag kommer hem sent så har jag hunnit med skit mycket jag är så stolt över mig själv ;)
Just nu pluggar jag lite matte inte för att vi har prov, men måste göra uppgifterna :) Har förresten fått reda på att min mobil har kommit så snart får jag hem den , gud vad jag har längtat :D
Nehe nu ska jag fortsätta att vara duktig å plugga matte så man blir lite smartare:P
Bjuder på denna för är så j*vla glaad ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0