follow me

var ner på stan förut med mammasen å pappsen :P Vi åt och fixa lite smått handla mest mat :P har inte gjort ett skit sen, har ingen aning om vad jag ska göra heller, jag vill inte ha tråkigt jag är riktigt tjurig fö tillfället för att jag har tråkigt...
Fick inte min mobil igår heller.. så det kan var det som tynger ned mig ;) men kanske får den på måndag den hade tydligen skickats i onsdags eller torsdags ! Men jag vill ha den nu har ju väntat sen i jul !
Aja vi får se vad som hände ;)
Har funderat på en sak i tag nu vet inte om jag ska fortsätta vara blond eller ta någon annan färg !? Vad tycker ni !?
Ja det var väl allt antar jag kanske sover en stund är lite trött även om jag sov länge måste vara något fel på mig det känns som det är söndag å jag hatar verkligen söndagar men inte i morrn för vi är lediga på måndag:D Men bye bye
vet att jag ser muppad ut på bilden x )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0