Erika x2

Idag har man då varit duktig och tränat på gymmet då ;) Var riktigt skönt faktiskt :P Åkte ner med mamsen :P haha
Nä man kom hem bytte jag om å sen drog jag över till Erika :) Vi prata ganska mycket vi ska ju kanske flytta till Norrköping , men vet inte än våra föräldrar har börjat titta på lägenheter iaf ! Sen kolla vi lite på tv också. Även om vi inte gör mycket är det bara roligt att ses för vi är ju trots allt bästa vänner man kan inte ha en bättre vän än henne x )<3
Har även fixat lite med powerpointen till mitt grupparbete i skolan, ska redovisa i morrn tror jag :P hoppas det går bra:) Får åka själv i morrn för Emma å Agnes har inte fysik , men det har jag så dom börjar 10.30.. Men men finns inget att göra åt det.

Kommentarer
Postat av: madde

snyggt halsband på en snygg tjej ;)

2011-01-17 @ 20:44:01
URL: http://madelenewinberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0