Born to follow

Då var det lördag och jag ha hunnit städa i mitt rum x ) Nu under dagen ska jag nog ta det lite lugnt tydligen på kvällen så blir det att träffa Klara :D Det ska bli kul, man undrar ju vad vi hittar på :P
Kollar lite grann runt på saker man vill ha, men ska inte köpa saker nu måste spara pengar :P Men man kan ju inte låta bli att drömma när man ser vissa saker man så gärna vill ha, Jag blir tokig på mig själv att jag plågar mig så vill bara köpa å köpa nu x ) Haha , ne nu får jag skärpa mig !
Har förresten eller jag tror jag har bestämt mig för vilken hundras jag vill ha ;) Var inne ett tag på Eurasier, men vet inte om jag vill ha den ändå:P Men just nu så vill jag ha en schäfer å är ganska så bestämd på den saken så det blir ju troligtvis en schäfer då x ) Vill ju också ha en dobermann men mamma tillåter inte det så:P Men men jag gillar ju verkligen schäfrar så det spelar ingen roll :P
gillar den här bilden, bestämde mig för att ha fläta idag x )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0