Snow snow..

Guuud vilken skit dag !!!!!
Första lektionen höll på i 20 min ... För han skulle på möte vi kunde ju få haft sovmorgon! Sen sista lektionen så var våran lärare hemma, så vi gick runt å leta efter vikarien för att kolla om man kunde jobba hemma.. Sen hitta vi han som hade papprena vi skulle få men han skulle inte ha oss.. Så vi fick vänta å sen tog det 20 min innan man fick vetta att man kunde jobba hemma... Å då hade jag ju redan missat 15.28 tåget... Men men jag och mimmi gock på stan för hon var snäll och väntade med mig hon tog en senare buss. Jag fika å hon gjorde mig sällskap för hon hade inga pengar:P
Men inte nog med att det hade varit en dålig dag å det snöa, jo när jag skulle betala ,ed kortet börja det krångla med deras "kortdragare" så jag fick springa å ta ut pengar, å sen när man kommer tillbaka funkar den... aja när man kommer till K-holm sen så snöar det som sjutton, men pappa å jag fick skjuts ;D å nu är man hemma å pluggar å försöker att hålla mig vaken ä så j*vla trött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0