försöker

Ha inte så mycket tid för att uppdatera om dagarna men försöker :P Idag hade man en lektion sen hål ända fram till 12.45 då vi skulle kolla på 3:orna på degeer på deras konsert/musikal. Den var riktigt bra faktiskt :)Slutade efter det så jag å emma gick till station å satt ute i solen å njöt :P tills vi kom på att man kanske skulle gå till platformen där tåget skulle gå ;P
I morrn blir det ne lång dag slutar 16.00 så får se när jag kommer hem, sen på fredag blir det också lång dag men sovmorgon, ska nämloigen skriva ett prov jag missa när jag var i egypten men det kommer kännas skönt när det är gjort så ska plugga lite nu så att jag kan det. Man måste ha alla rätt på G frågorna för att klara provet! Men aja det går nog bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0