Like my dog

tjenare på er ! då har man utflrt en arbetsvecka på hunddagiset och det har varit riktigt kul :D gått ut med många hundar denna vecka ;) och det kommer bli fler !
Det tråkiga med den här veckan är att jag har varit sjuk under tiden ... är förkyld som bara den och låter som ett tröskverk.. men men det är bara att kämpa på ! Man måste ju visa sin bästa sida :D
Jag blir bara mer å mer kär i olika hundraser så jag kommer få problems när jag ska köpa en egen hund i framtiden :P hehe
ikväll ska jag bara ta det lugnt och slappa lite eftersom man mår som man gör och i morrn börjar allt pluggande!
Fick höra den här låten i veckan när jag praktisera :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0