härligt

Jag känner mig så duktig idag och jag är stolt över mig själv! För jag var nämligen nere i badhuset och simma idag som jag inte har gjort på evigheter!! Fick träffa fredrik och många andra härliga simmare! Själv simma jag bara 1000m men det är framsteg! Jag har bestämt mig för att ta tag i mitt liv och börja träna mer så jag mår bra! Så ska försöka simma lite då och då jag kan! Men det var väl mest det jag var stolt över då!
Har beställt en onepiece efter att ha dealat med mamma å pappa ville ha en annan först men sen blev det inte den iaf för den jag bestämde mig för nu var billigare, sen har jag också beställt julklänning, så nu kommer jag bli fin i jul! :D
Ja nu är det min sista vecka på hunddagiset... Men det är ju snart jullov så det är okej. Ne nu ska jag kolla lite på tv och ta det lugnt!

Kommentarer
Postat av: Madde

visa bild på klänningen! :) nyfiken!!

2011-12-20 @ 09:34:03
URL: http://madelenewinberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0