Andra Advent

vad snabbt det går vi har redan kommit till andra advent, det känns att det går fort! Det tråkiga är att det inte har kommit någon snö än... Asså jag vill bara ha snön till julen för annars känns det inte riktigt som jul! Men men man kan bara hoppas på det bästa!
Jaga är iaf säker på att den här julen kommer bli super å jag längtar så mycket för jul är min absoluta bästa högtid! Då familjen/släkten samlas och firar det är en sådan härlig känsla under hela dagen! :)
Jag har iaf haft en underbar helg som sagt igår så träffa jag ju elin :D<3 som var riktigt roligt! sen i dag så gjorde jag lite läxor och övningskörde och såg en film. Men imorrn börjar en ny vecka på hunddagiset som jag ser fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0