snart..

Jaha , då har snart sista dagen på sommarlovet gått och jag måste säga att det har gått riktigt fort i sommar ;) Ska redan börja mitt andra år på himmelstalund :) Ett nytt härligt skolår med dom bästa kompisar man kan ha x)
Men iaf idag så har jag kollat på pretty little liars och så har jag hunnit med att träffa emelie, vi var ner på stan ;) Då passade jag på att boka tid his frissan ;) så jag kommer känna mig som ny den 14 september ;)
Men ja vad ska man säga om att man går tillbaka till sitt vardagliga liv igen , jag undrar bara hur jag ska orka med skolan 1 år till ;) haha ne men jag kommer ha saker att se fram emot , hoppas jag iaf :D ska se till att det blir så :)
Just ja jag sa ju att jag hade mål om det här skolåret ska jobba hårt med dom + att mitt nya liv börjar i morrn ! Så önska mig lycka till för lär behöva det x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0