lördag

En sak som är dåligt när skolan börjar är att alla förkylningar börjar.. och jag börjar bli lite smått förkyld.. märker det nu när jag sitter i finrummet och har svårt att andas normalt ;) Haha
Men nu ska man inte sitta å gnälla :D det är nämligen så att jag och min syrra är ensamma hemma ikväll för mamma å pappa hos några kompisar. Så vi har ätit pizza hyrt en film och vart ute med Lindsy:)
Ja och nu sitter jag här och är lite trött för vakna inatt för att jag hade svårt att andas och kunde inte somna om , så får väl gå och lägga mig sen. Imorrn blir det att klippa mormors gräsmatta och sen åker vi till mediamarkt för att kolla på en mobil till jessica :P Ska även kolla på en dator :)
Gud vad jag vill åka utomlands igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0