i'm back!

Jag vet att det var ett tag sen men har inte haft orken att blogga på sistone !.. Men jag hade det jätte bra på kreta måste jag bara säga ;D även om vi inte bodde mitt inne i platania , men vårat ställe var rätt nytt och det fanns lite ställen man kunde köpa grejer på ;) men jag var mer ute efter att få sola och bada :D
Ja måste bara berätta att förra fredagen så hade vi vår årliga familje middag med staaf,ronvall och våran familj :D Och det var vi ungdomar som fixade med mat och allt denna gång :D det var riktigt roligt måste jag säga och det var nog den bästa middagen hitills ;)
Igår så täffa jag elin en stund vid lunchen och åt, det blev lite stressigt för jag var tvungen att åka hem ganska snabbt för jag skulle fixa lite hemma tills idag, och sen skulle jag åka och kolla på min lilla syster när hon red ;)
Ja då undrar ni nog vad som händer idag jo det är kräftskiva hemma hos familjen Thelin :D Även om det inte blir lika många i år och inte min kompisar kommer får jag nöja mig med alla gamlingar och syster och våra djur ;)
Sen måste jag ju bara säga att jag är inte direkt glad över att skolan börjar nästa vecka men om den börjar går det ju fortare tills nästa lov och alla saker som är inplanerade ;) Men jag tror ändå att jag vill skippa det helt x) Men har några mål jag ska försöka fixa detta år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0