hitills...

hejsan på er, skolan har varit helt okej hitills men har ju bara gått 2 dagar än så snart kommer väl alla klagomål ;) Men iaf idag så börja vi med djursjukvård en väldigt intressant kurs faktiskt , sen hade vi idrott och plågades ihjäl typ men man överlevde som tur var ;) Å till sist så hade vi matte C eller vi gick igenom mål, å sådant och fixa böcker och så :) Sluta 15 men kom hem 17 för att jag inte hinner med 15.28 tåget... Men men man ska inte klaga;)
Imorrn så har jag sovmorgon och börjar 12.30 men får åka vi 11 för att komma tid :) men det är alltid skönt med sovmorgon, kan ta det lungt hela förmiddagen imorrn och sen har jag bara 2 lektioner men slutar 16 tror jag men det får gå ändå, man kan ju inte klaga på sovmorgon ;) Nehe nu ska jag titta lite på tv så bye bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0