Sommaren är snart här..

hejsan på er har haft underbara dagar hitills i tisdags va det ju shopping i eskilstuna :) blev lite grejer där å på kvällen blev det bio i norköping med evelina,emelie och mimmi :D
Igår blev det bio på kvällen med elin :D så dem filmer jag såg var the red riding hood som jag såg i går och water for elephants :D
Skit bra filmer båda två verkligen älskar dem !!!
Idag har jag handlat lite med mamma å sen gick jag en långpromenad med lindsy det var riktigt skön faktiskt :P
kan säga att man behöver långpromenader då och då för man mår mycket bättre av att samla tankarna !
Imorrn ska jag först till stallet å kolla när min syster tävlar kanske går någon promenad med lindsy när vi är där om inte mamma gör det :P sen ska jag vara med erika :D<3 som var typ en evighet sen, man borde ju se sin bästavän oftare tycker man x) sen på kvällen kommer hennes familj hem till oss så jag får också se Emma :D<3 som också var en hel evigghet sen, henne måstge jag täffa oftare med känner jag, hon är en utav dem få som vekligen känner mig och förstår mig fast jag inte säger ngt :P
Nehe nu ska jag hitta på ngt istället för att sitta här å häcka;) somnar ju snart x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0