Crazy crazy

Tjena på er !
Idag när man vakna å skulle gå upp när alarmet gick så trodde man då att det var fredag å var skit glad å jag menar det verkligen , men sen efter en stund så kom jag på att det var torsdag å att jag slutar 16.00 å kanske måste ta 18.30 tåget hem, så jag var skapligt arg när man går ner till köket å möter pappa som typ säger Godmorgon är skit glad, man kan ju undra varför han är så glad varenda morgon kan nog vara för att jag ser ut som värsta monstret och ger honom mördarblickar när jag kommer till köket ;) Haha vem vet !?
Idag så var man ute i skogen på förmiddagen å jobba om sin byotop eller hur det nu stavas ;) orkar inte förklara vad det är men det har med Ekologi att göra ;) Asså vi var skapligt trötta dom sista lektionerna kan jag säga måste bara berätta min och Sophies konversation ;) Det var s¨att några brevid oss åt mc.mat och elin äter inte det :P
Så här lät det :
S-Är det inte du som inte äter det?
jag- Nee
S- Är det elin då ?
Jag- Jooo
S- Vaddå ?
Jag- Ja men du vet det där ...
Jag sophie å alla andra brister ut i garv ;) haha ni kanske inte förstår men det var j*vligt roligt måste jag säga, en till rolig sak som hände idag var på Djurkunskapen då våran lärare frågade elin som hade jobbat om Ändtarmen förra gången om vart "bajset" samlades och elin bara svarar Mjälten! Haha asså det var ett klockrent citat ;) Asså gud vad jag garva då ;) Ja dom här grejerna gjorde min dag ;)
jaha vad händer i morrn jo det är fredag å jag ska till skolan å ha kul med alla andra å särskilt med emma,agnes å lovisa på tåget ;) haha, sen på kvällen ska jag till mormor å äta mat å träffa min kusin Viktor och hans tjej Madde ;) det var ett tag sen ;) sen på lördag blir det att träffa Lovisa på dagen å sen på kvällen blir det Familjen Ronvalls å på söndag vet jag inte det blir en suprice;) haha bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0