Monday again ...

tjenixen på er :D
Då var det då måndag och skolan har börjat igen ;) Hände ju en olycka igår i linköping då ett tåg körde in i en traktor eller vad det nu var, så det blev krångel med tågen.. Så det tåg som skulle gott vid 7 i morse gick vid 8 härifrån Katrineholm till Norrköping, inte för det gjorde mig något för jag skulle ändå ta 8 tåget ;) så jag tog 7tåget kan man säga x)
Idag harr vi haft matte och röjning, fy för röjning med klinga även om man får vila lite när man går å samlar upp allt ris å lägga det i en hög, så tyckte jag inte alls om det .. Jobbigt var det men det var sista passet för denna termin så, jag får väl vara glad för det, fast nu kommer vi ha teori... Kanske inte super glad men det går;)
Fick stressa till stationen idag för att hinna med tåget hem, jag måste sett rätt så rolig ut när jag sprang och stressa som en liten fjant ;) haha men hann det gjorde jag å det var tur för sen bar det direkt av till badhuset, så jag träna mina småbarn. Å nu är man då hemma och har det bra :D Nu har jag bara lite läxor att göra matte å 70 engelskaglosor tills på onsdag men gör nog lite imorrn tror jag ;) Imorrn slutar man 11.40 så kanske käkar med mamsen i morrn på stan :D
Men aja nu ska jag försöka sova eller så blir det läxor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0