Kolmården :D

Tjolahopp ! :D
Idag gick man då upp halv 8 för man skulle ge sig av till Kolmården för pappas fack IF metall hade typ hyrt eller vad man nu ska kalla det ;). Så vi fick massa gratis grejer utav dom eller kanske inte sådana saker jag vill ha men .. Haha man fick se djur iaf :D VI åkte safari när vi kom dit och vi hamna först i kön så vi bestämde liksom farten. Det roliga var att alla giraffer gick framför våran bil och vissa stanna mitt framför oss och bara kolla på os ;) dom var så fräna . Det var också roligt när man åkte förbi lejonen och dom bara låg där och liksom glodde på en när man åkte förbi ;) Det bästa är ju Delfinshowen som jag alltid ser :D Jag älskar verkligen delfiner kan inte beskriva hur mycket jag älskar dom :)
Aja det var roligt iaf sen gick vi till tropikariet å jag klappa en orm!! Kan ni fatta att jag har rört en orm , haha eller jag var inte som min syster å pappa , min syster ville också klappa spindeln å skoopinionen tror jag ;)
Ja men nu är man hemma och allt är lungt, just nu pluggar man lite matte å lite röjning har prov i morrn tror jag x).
Här är min bästa kompis då :D<3
Min andra fräna vän ;) <3
en frän fågel måste jag säga :D<3
Så mäktiga dom här djuren är alltså ! Älskar bara att titta på dom ! <3
Den här polaren blir man bara helt kär i :D <3
Ja det var några bilder jag tog orkar inte lägga ut alla men det här är några utav mina fräna kompisar jag träffa på idag :D<3

Kommentarer
Postat av: Elin

Kul att du tog kort på mig när jag ÄTER. Kunde du inte ha tagit när jag såg lite gladare ut ;) HAHAHA! <3

2010-09-05 @ 21:12:13
URL: http://ronvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0