happy daaaaay !

tjeena på er !
Äntligen fredag :D haha, har kört basmaskiner(fyrhjuling,gräsklippare) å traktor idag :) skit roligt måste jag säga, när man körde trakor å hade hög musik å såg proffsig ut. Fick as mycket beröm utav Matti :D
Aja jag å Emma typ skyndade oss till spårvagnen idag eller hon stressade mig hela tiden så jag vet hur Gotten känner sig nu x ). Sen gick vi av vid new yorker typ å gick in på telia och hämta hennes mobil, sedan gick vi därifrån till station i spöregnet... Inga kommentarer där :P haha..
Sen mötte vi lovisa å nobelle på station :D Var lite halvt trötta på tåget men det var roligt ändå, haha sen när man var hemma i lilla Katrineholm så åkte man å spela gitarr, roligt roligt :D Å nu så sitter man å tråkar typ får väl hitta på något snart antar jag ;)
saknar denna sötnos till bästavän :(<33333

Kommentarer
Postat av: Erika

aw, jag saknar dig med älskling! vi får ses någon dag snart? okej? <33

2010-09-10 @ 22:24:35
URL: http://eerikastaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0