JAY!

jag säger bara att jag älskar jay's röst ;) haha.. Igår var man hos klara med kajsa å kolla på idol, å jag messa med ronvall under tiden å båda bara JAY! ;) haha
Men iaf idag så tar man det mest lugnt ska till moster å morbror å fira moster får även träffa kusinerna + madde tror jag :D
Det ska bli skoj, så nu städar man och fixar sig typ, är väldigt seg idag ;) Men det bästa med den här helgen är att vi inte har några läxor typ så jag kolla på film hur mkt jag vill ;) haha nee skoja bara jag kan göra annat med ;)
har kommit underfund med en sak att endel utav mina kompisar tycker att jag har konstig musik smak kan gå från disney,poplåtar till hårdrock/rock men jag föredrar rock faktiskt om jag får svara själv, jag är lite sjuk faktiskt men min personlighet är så, och det får folk leva med helt enkelt ;) dom som känner mig vet hur man ska hantera mig x).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0