TORSDAG

Tjeeeeena på er !
Idag så hade vi en sådan här "lära känna dag" typ eller vad man ska kalla det x ) Jag å Ylva ägde ut alla idag typ;) haha med våra fantasier ;) I Love that ;)<3
Hade även prov på djurkunskap, gick väl sådär men ändå bra ;) jag typ sprang typ till spårvagnen ;) men det gick skit segt,fick gå av å gå på vid södertull för det blev något fel på spårvagnen, sen när man kommer till rådhuset så får man gå av och gå där ifårn för en spårvagn å en bil hade krockat, så jag gick på 5-7 min å jag hann med 16 tåget så himla skööönt måste jag säga! :D
Nu är man då hemma å pluggar data har prov i morn :/
Men på håltimmen ska iaf jag å ylva ner på stan å checka "leget" kanske någon mer hänger med vi får se ;)
Sen blir det klara , man undrar ju vad vi hittar på ;) <3

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Sv: saknar dig också!<33

2010-10-14 @ 20:31:28
URL: http://kajsaolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0