run run run....

är verkligen seg med att uppdatera nu ;) men har inte alltid tiden så försöker att uppdatera när jag kan ;), Just nu för tillfället så funderar jag på att göra om min blogg när jag har tid, vi får se när det inträffar ;) haha, men iaf idag när man står vid södertull så kommer någon fram och vill "intervjua" mig eller jag skulle svara typ om vad jag tycker är pinsamt så jag svara ju något enkelt och inget personligt direkt ;P Men det skulle iaf visas i tv ikväll tror jag kanske inte ikväll men på tv iaf :P
men sen så åkte spårvagnen som jag å emelie hade väntat på så vi sprang från södertull till nästa hållplats ;) men vi hann med spårvagnen och tåget som gick 14.30 :D som tur är :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0