Mysigt med strömavbrott

Är nu hemma från Lovisa, har haft det riktigt trevligt och roligt där :D Det tog lite tid innan vi kom dit, för vi åkte från Julita för vi hade lämnat min syster där hos en kompis :D Men vi kom fram tillslut, hehe, mamma å pappa följde med in för vi blev bjudna på fika!
Nobel blev på bus humör när jag kom han ville bara busa med mig idag kan jag säga han är så söt och även deras andra hund attos med eller hur han nu stavas :P
Fick trömavbrott 2 gånger där borta å då hade vi precis sett klart filmen , så vi fick leta reda på ljus och sen satte vi oss och spela kort å snacka lite grann om lite allt möjligt :D
jag säger bara det tack för en underbar dag får se när nästa gång blir å träffa min söta Lovisa :D <3
får bli en bild på en nära kompis till mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0