Lets go !

TJA !
Har haft en soft men tråkig dag :/.. Ekologi hela förmiddagen å en lektion man somna till, å så hade man djurkunskap som alltid funkar för man älskar typ läraren man har hon gör lektionen rolig :D
Men iaf fick sluta tidigare idag sluta 15.35 så jag å emelie tog bussen till södertull å gick därifrån till station.
På tåget så satt man då och lyssna på musik å halv sov och när man nästan precis somnar så plingar det till å såär man i K-town! Men det var ändå rätt bra, då gick man till Åhlens för att möta Klara men det var hon som skrämde mig istället !Haha.. Vi gick å fika det var gött och det var roligt att ses :D
När jag väl cykla hem så fick jag tvär nita för då kom det massa rådjur först någon i fullfart sen kom det några i lugn fart, jag höll på att cykla på dom! Snacka om att jag fick en chock!haha
Imorrn är det då äntligen fredag :D å man har matteprov :/ inte lika kul men vill ha det gjort å jag hoppas det går bra iaf :D Sen har man då lov i en vecka å en dag som man förtjänar tycker jag alla andra som inte är mig kan gå och dö ;)
Ne nu ska jag plugga matte å sen njuta av att det är fredag i morrn :) kommer vakna med ett leende i morrn X )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0