Happy or not ?!

L O V ! !
Jag säger bara det att jag älskar loven ;) haha, ganska uppenbart! Idag har man vart ner på stan å handlat lite med päronen, inte mycket direkt, köpte lite underkläder. Men ska få beställa lite grejer så just nu sitter jag å kolla på grejer jag vill ha :D
Ikväll händer typ inget ska ta det lugnt min moster kommer till oss i kväll, då min pappa åker ut till min morbro å mina kusiner :)  det är så mycket man vill göra nu på lovet, men man kan inte göra allt så vi får se vad som händer x ) i morrn blir det bästa lovisa ;) får se hur det går med skjutsen dit, man vet aldrig vart man hamnar när mamma kör ;)
jag vill ju göra om min design något tips hur jag ska göra eller vad jag ska ha för design ?!
Nu blir det fortsättning med softande x )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0