Happy day or is it ?

Tjeeeeeena!
Har haft en lite sådär halv rolig dag hitilss men men , det finns inget att göra åt det utan att bara smila å gå vidare ;) haha, jag var skit seg på traktor-körningen och på matten men ändå gick det bra på båda sakerna ;) Emma å jag var helt slut typ på tåget hem vi var inte dugg sociala eller "normala" typ garva åt en konduktör så trötta var vi ;) haha..
Sen när man kommer till K-town så åker man hem hämtar gitarren å åker till kulturskolan och spelar gitarr, går riktigt bra faktiskt, måste träna lite mer bara kanske borde träna varje dag som man gjorde förrut men dom här 2 veckorna har jag haft så mycket plugg så jag inte har hunnit med gitarren :/..
Nu är man då hemma å väntar på maten pappas goda potatisgratäng å något till som jag inte vet vad :p haha sen blir det att ta cykeln iväg till elin :D så blir det mys och IDOL ! wohoo säger jag bara :D
Ha en trevlig fredagskväll säger jag bara :D för det ska jag ha och jag smila igenom den ;)
I love Fridays and weekends!


Kommentarer
Postat av: Elin

Oh yes! ;)

Och mys blev det, idol lika så :-D

2010-10-08 @ 22:53:23
URL: http://ronvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0