FREDAG!!!!

TJAAAAAAA!
Idag var det en riktigt soft dag hade traktor/basmaskin körning idag då :P körde fyrhjuling på en bana å sen med släp då å med traktorn med släp å backa med den. Sen hade man då matte i 2 timmar men det gick men mycket flum måste man ju säga ;) Haha , på tåget hem var det också lite flum och sega var man iaf, eller det tycker jag ;) haha..
När man kom hem så vila man en stund sen bar det av till mormor på "kusinträff" Då kom Andreas, Viktor å hans tjej Madde , Jakob kom inte för han visste inte att det var ngt eller mormor hade inte fått tag på honom ;) haha
Men roligt var det iaf det var ett tag sen jag träffa Madde det är alltid lika kul att träffa Madde och mina kusiner med såklart x).
Jaha imorrn blir det stan med Lovisa :D<3 å kvällen blir det Ronvalls ja jag berättar väl mer om det i morrn :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0