Fotbollskväll :D

TJAAA! Vad händer med folket nuför tiden då ?


Med mig är det bara bra, sitter just nu å pluggar Djurkunskap å datakunskap så himla kul, sen kollar man lite då och då på olika hundraser som man skulle kunna tänka sig att ha man blir väldigt lätt förälskad kan jag berätta , haha..
Ne men snart blir det Fotboll!!!!!!! Yeaah sverige möter holland tror jag att det var ska verkligen kolla och mysa med familjen, eller det blir nog bara pappa å jag som tittar men ändå ;) hör ni någon skrika så är det förmodligen pappa å jag som antingen är glada som jag hoppas på eller så är vi förbannade ;) haha (Y)
aha i morrn blir det att träna på gymmet, hehe.. Men på torsdag när man har sovmorron å börjar 9 så blir det ingen sovmorron för moi för jag måste ta 7 tåget ändå för att hinna :( lid med mig tycker jag det är ju f*n synd om mig ;) haha..
Ne nu ska jag plugga å sen ta en varm dusch tror jag, men ha en bra tisdagskväll å glo på fotboll tycker jag :)
gammal bild jag vet men den får duga så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0