Föräldrar kan vara underbara i bland..

Godermorgon på er !
idag så ska pappsn å jag ner på stan vi skulle först ha åkt till N-town men så blev det inte :P men det gör ju inget är ju där annars varje dag så, kan vara skönt ibland att bara få stanna i K-town
Men iaf vi ska kolla på ett par nya glasögon åt mig, nu blir jag glad för jag gillar inte mina andra men det roliga är att jag har inte sagt till dom att jag vill ha ett par nu ! men när ens föräldrar är så snälla att dom kommer till en å säger att man ska åka å kolla på ett par nya är det ju bara att tacka å ta emot eller hur !?
Kan också passa på att säga att jag är glad att elin åkte ut ur idol igår alla kanske inte tycker det men jag ville att dom andra skulle vara kvar ! x)
vi får se vad pappsen å jag hittar på mer :D När man är på stan med honom kan allt hända, han är så snäll min kära fader han är verkligen min hero !
Nu är det bara 1 1/2 vecka kvar tills man åker gud vad jag längtar , men när jag är där få det inte gå för fort för det är ju inte så att jag kommer sakna snön eller ngt!
Bjuder på dom här x )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0