Studiebesök!

har en sådan träningsverk :/.. men jag har klarat dagen ändå fast det var ju inte det som var det värsta!
Vi har nämligen vart på studiebesök på Bravikens pappersfabrik å söderköpings reningsverk och så var vi på en soptipp i norrköping ! Ja ni det var ju en rolig dag eller inte ! Asså jag kan inte glömma bort lukte från reningsverket asså jag höll på att spy , klara verkligen inte av att vara där inne! Jag hoppas att jag aldrig besöker ett reningsverk mer  i mitt liv för mitt eget bästa ;)
Haha, inte nog med det när jag kom hem så gick jag från tågstation riktigt jobbigt måste jag säga !... Men det gick, å när man kommer hem sätter man igång med att träna tills redovisningen i morrn, jag ska snacka om träd å växter men det är bara en punkt som jag tar i min grupp x ) Vi får se hur det går om vi klarar oss eller inte !?
ne nu ska jag träna lite å sen chilla lite grann ;)
Sådana här pappersrullar fick vi se på pappersfabriken idag x )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0