Love this day !

tjaaa, söndag då å i morrn är det skola igen för dom flesta men inte mig :P haha för jag har studiedag :D yey!
Idag så var hela familjen till N-town å kolla lite eller vi åkte för att jag skulle köpa ett par jeans skulle först köpa ett par cheap monday men hitta inga som passa å inte heller några på Bik Bok. Så vi gick till ett ställe som ligger mitt emot Bik Bok kommer inte ihåg vad affären heter, men där hitta jag iaf ett par :D
När vi åkte hem tog vi den mysiga lilla vägen bredvid stora som man kan åka på en stund så kommer man ut på stora sen, men iaf då fick jag övningsköra lite det var skoj ;)
Vi var på Mediamarket å titta lite grann då hitta jag min mobil som jag vill ha :D En HTC Desire HD :D vill verkligen ha den får se om jag får den i julklapp kanske :D
Har även idag fixat å donat klart med pappas inbjudningar till han 50-årsfirande :) så jag, pappa å jessica åkte ut och la inbjudningarna i pappas kompisars brevlådor :) Glömde att säga att jag köpte en film idag också :D Så himla stolt eller det är jag alltid när jag köper filmer eftersom jag älskar filmer, haha men köpte Killers  så j*vla bra måste jag säga jag älskar den !!!
Ne nu måste jag göra lite annat men ha en bra söndagskväll allihopa !:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0