Härligt med ännu en sovmorgon

Godmorgon på er ! Så himla skönt att vara ledig idag med , men i morrn blir det skola igen men jag går ju bara 2 1/2 vecka till sen drar jag till Egypten :D Så himla skönt :D
Haha men jag börja morgonen nu då med att se på filmen Killers igen haha, det konstiga är att jag brukar tycka att Ashton Kutcher är så överdriven i sina filmer men inte den här gången nu börjar han komma på en utav mina top 10 utav skådisar ;)
Så man kan säga att min dag kommer att gå ut på att softa å kolla på tv hela dan, sen ikväll ska man ju iväg å träna småbarnen, men det går nog bra :D Hoppas jag! Ne nu ska jag titta på en film ni får ha det så bra :D
Var bara tvungen att lägga ut en bild på honom x )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0