En liten tanke ställare ;)

Kan knappt fatta att det redan är torsdag å att i morrn är det fredag, känner att idag har jag inte gjort så mycket mer än att kolla på lite serier, åkte ju ner å tog min sista spruta också inte så skönt har ont i armen nu, men jag överlever nog : ).
Var snäll och duktig å städa burarna nyss också, pappa sa att jag skulle göra det vid 13-15 ngt innan det blev mörkt, men jag sa att jag kommer se iaf ;) så man kan säga att det var svårt att se ute nu när det typ är kolsvart ute ;) men det gick ändå kaninburarna är rena å fina :)
det känns så konstigt just nu, vet inte om jag ska gå vidare mitt liv å ta in nytt eller stanna kvar å försöka hålla fast i det gamla, men man kan ju inte alltid hålla fast i det man måste ju gå vidare någon gång, men just nu efter en liten tänkare så här, har tänkt på det här ett tag nu .. Så har jag nog insett att jag ska gå vidare i mitt liv och försöka att inte titta tillbaka ! Det kanske gör ont men det blir bättre , så är det alltid :D

Kommentarer
Postat av: madde

du är så fin erika :) när jag blir frisk får vi träffas och dricka lite varm choklad på stan! puss

2010-11-04 @ 20:33:18
URL: http://madelenewinberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0