The rose

Dålig man är på att uppdatera då : /... Har faktiskt mina orsaker dels har man inte haft tid sen ha inte mitt internet funkat så bra x ) så jag säger stackars mig, men nu funkar det !

Veckan har varit rätt soft , i måndags klippte jag mig. tisdags var det tandläkaren och igår var det friluffsdag men var inte med för har skit ont i halsen åså, å på kvällen tränade vi för idag, så ska vi spela för dagis men nu undrar ni då vad jag gör hemma vid den här tiden, jo det är nämligen så att jag ligger hemma med feber... Inge roligt jag ville ju vara med idag, det jag kan trösta mig med att det är inte så mkt man missar iaf !;) aja nu ska jag fortsätta att ligga i min säng och typ döö, haha nemen ska kanske sova lite för orkar inte så mkt nu ! C Y A!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0